01
BRIEF
O primă întâlnire pentru a ne cunoaște și a identifica stilul și necesitațile dorite. Vizită spațiu pentru analiză și eventuale verificări.
02
OFERTĂ & SEMNAREA CONTRACTULUI
Oferta financiară, stabilim termenele pentru proiect și semnăm contractul.
03
CONCEPT
Alcătuim cerințele de lucru și propunem tema de design în care identificăm dorințele dumneavoastră legate de funcțiunea spațiului, stilul de design, cromatică, materiale, tipuri de finisaje și mobilier. Propunem o variantă de design susținută cu moodborduri și planuri de mobilare.
04
PROIECT DESIGN
Detaliem designul stabilit și vă prezentăm proiectul cu planurile actualizate, 3D-ul și cu randări.
05
PROIECT TEHNIC DESIGN
Detaliem designul pentru faza de șantier cu planuri tehnice (compartimentare, mobilare, detalii specifice, materiale și finisaje), stereotomii și desfașurate pereți, schițe gabaritice pentru mobilierul ce se va efectua pe comandă și liste de cantități pentru finisaje, mobilier și decor.
06
SUPRAVEGHERE sau IMPLEMENTARE
În funcție de cum doriți să realizați execuția proiectului, realizăm o ofertă de supraveghere și gestionarea ofertelor sau de implementare și managementul execuției.
06.1
SUPRAVEGHERE
Vizite pe șantier în anumite etape a execuției pentru a verifica implementarea corectă a proiectului și gestionarea comezilor pentru corpuri de mobilier, mobilierul ce trebuie realizat pe comandă si obiecte de decor.
06.2
IMPLEMENTARE
Managementul execuției și implemetării proiectului, astfel încat să nu aveți nici o grijă cu șantierul. Timpul dumneavoastră este prețios. Vă ținem la curent cu evoluția șantierului, veniți în vizite când doriți să vedeți implementarea, iar la final vă bucurați de noul spațiu.